ابزار منو ثابت

Is There Anybody Out There

Say something, I'm giving up on you

I'll be the one, if you want me to

Anywhere, I would've followed you

Say something, I'm giving up on you

And I am feeling so small

It was over my head

I know nothing at all

And I will stumble and fall

I'm still learning to love

Just starting to crawl

Say something, I'm giving up on you

I'll be the one, if you want me to

Anywhere, I would've followed you

Say something, I'm giving up on you

And I will swallow my pride

You're the one that I love

And I'm saying goodbye

Say something, I'm giving up on you

And I'm sorry that I couldn't get to you

And anywhere, I would have followed you

Oh-oh-oh-oh say something, I'm giving up on you

Say something, I'm giving up on you

Say something

یه چیزی بگو من دارم از تو دست می کشم

من همون کسی می شم که تو می خوای کافیه ازم بخوای

هرجایی باشی من به دنبالت خواهم اومد مهم نیست کجا

یه چیزی بگو من دارم از تو دست می کشم

احساس پوچی و حقارت می کنم

این فکر من رو آزار می ده

هرگز قبلا همچین حسی نداشتم

تلو تلو می خورم و می افتم

هنوز دارم راه عاشق بودن رو یاد می گیرم

درست مثل کودکی که تازه راه رفتن را یاد گرفته

یه چیزی بگو من دارم از تو دست می کشم

من همون کسی می شم که تو می خوای کافیه ازم بخوای

هرجایی باشی من به دنبالت خواهم اومد مهم نیست کجا

یه چیزی بگو من دارم از تو دست می کشم

من پا روی غرورم می گذارم

تو اون کسی هستی که من دوسش دارم

و حالا دارم باهاش خداحافظی می کنم

یه چیزی بگو من دارم از تو دست می کشم

و متاسفم که نتونستم به تو برسم

و تو هرجایی که باشی به دنبالت خواهم اومد

یه چیزی بگو من دارم از تو دست می کشم

یه چیزی بگو من دارم از تو دست می کشم

چیزی بگو ..

 

Say Something

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 19:30 ] [ دلشوره ]

[ ]